Використання блогів в педагогічній практиці

Використання блогів в педагогічній практиці


1. Майданчик для педагогічних дискусій. Мережевий щоденник може служити відкритою або закритою середовищем для організації педагогічних дискусій. Для обговорення питань організації мережевих навчальних проектів з використанням соціального програмного забезпечення.

2. Можливість для консультацій та отримання додаткових знань. Завдяки відкритому характеру співтовариство доступне не тільки для фахівців, але і для всіх бажаючих.

3. Майданчик для організації навчання школярів за основними і додатковими курсами. Ефективно використовуючи мережеві щоденники для навчання школярів вчителям вдається використати інтерес школярів до нових технологій та організувати навчальний процес із свого предмету.

4. Майданчик для організації дистанційного навчального курсу. У блозі можуть публікуватися пости лекційних матеріалів, задаватися питання і проходити обговорення. Паралельно учасники курсу можуть працювати в Віртуальній навчальній оболонці, і це може бути значно зручнішим і для викладачів і для учнів.

5. Робочі і не дуже робочі записки директорів шкіл і вчителів. Як правило, учні та вчителі зустрічаються один з одним в умовах обов'язкового шкільного середовища, коли і ті і інші виконують визначені суспільством ритуальні дії. Через технологію блогу вчитель і директор може дати учням та їхнім батькам доступ до світу неофіційного навчання.

6. Шкільні щоденники 21 століття. Для багатьох школярів ведення мережевих щоденників перетворилося на звичайну практику. І це дуже важлива можливість для вчителя подивитися, а що там відбувається в світі учнів. Ми можемо знайомитися з життям наших учнів, спостерігаючи їх мережеву активність.
 
7. Середовище для організації мережевої дослідницької діяльності учнів. Працюючи у спільному дослідженні (проекті) учні можуть показати свої результати на своєму блозі або на вчительському.

3 коментарі:

  1. Це дуже змістовний матеріал,який буде в нагоді тому хто прагне дізнаватися щось нове для себе!!Це можливо перевірка самого себе!

    ВідповістиВидалити