Використання блогів в педагогічній практиці
1. Майданчик для педагогічних дискусій. Мережевий
щоденник може служити відкритою або закритою середовищем для
організації педагогічних дискусій. Для обговорення питань організації
мережевих навчальних проектів з використанням соціального програмного
забезпечення.
2. Можливість для консультацій та отримання додаткових знань. Завдяки відкритому характеру співтовариство доступне не тільки для фахівців, але і для всіх бажаючих.
3. Майданчик для організації навчання школярів за основними і додатковими курсами. Ефективно використовуючи мережеві щоденники для навчання школярів вчителям вдається використати інтерес школярів до нових технологій та організувати навчальний процес із свого предмету.
5. Робочі і не дуже робочі записки директорів шкіл і вчителів. Як правило, учні та вчителі зустрічаються один з одним в умовах обов'язкового шкільного середовища, коли і ті і інші виконують визначені суспільством ритуальні дії. Через технологію блогу вчитель і директор може дати учням та їхнім батькам доступ до світу неофіційного навчання.
6. Шкільні щоденники 21 століття. Для багатьох школярів ведення мережевих щоденників перетворилося на звичайну практику. І це дуже важлива можливість для вчителя подивитися, а що там відбувається в світі учнів. Ми можемо знайомитися з життям наших учнів, спостерігаючи їх мережеву активність.
7. Середовище для організації мережевої дослідницької діяльності учнів. Працюючи у спільному дослідженні (проекті) учні можуть показати свої результати на своєму блозі або на вчительському.
Це дуже змістовний матеріал,який буде в нагоді тому хто прагне дізнаватися щось нове для себе!!Це можливо перевірка самого себе!
ВідповістиВидалитиКорисна стаття.
ВідповістиВидалитидобре написано
ВідповістиВидалити